Svennes

Titta vad jag hittade i min jakt efter mera ost! En svensk kaviar-tub. Efter det gick jag all svenne å kokade ägg å gjorde mig själv en kaviar å ägg macka + en kopp kaffe. Underbart, å det mest svenska jag har ätit på tre veckor.

 

Under min sista vecka här på Irland har jag lite planer tillsammans med de andra praktikanterna och det ska bli otroligt skoj! Å på fredag/ lördag blir det att möta upp Louice för att spendera de sista Irlands-dagarna i Dublin.

Slänger också upp lite bilder jag passat på att knäppa under två dagar, håll till godo med den usla mobilkamera-kvalitén..
Monchie!
 
/Ida

Kommentarer
Postat av: Carola

Vilka härliga bilder. Man riktigt ser hur varmt det är. Snart är det vår i Sverige också. Kan ni ta med våren hem?

2013-03-04 @ 10:30:47
Postat av: veronica

Vad kul du har fått in några bilder också. Ska bli spännande och få höra om allt ni varit med om på Irland

2013-03-04 @ 15:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback