Det börjar dra ihop sig..

Nu är det mindre än en vecka innan vi drar hemåt till Sverige igen. Under de två första veckorna hade jag aldrig föreställt mig hur otroligt mycket jag skulle vilja stanna de två sista.. Jag har träffat nya vänner, skaffat nya kunskaper och definitivt sett ett otroligt fint land, en otrolig upplevelse.

Idag vart vi ute på en hack igen, allihoppla.

Just nu sitter jag i det varma köket, ensam med en av de tyska tjejerna å planerar resan till Dublin, medan jag natt-äter mackor, vad annars liksom. Bifogar en liten bild som denne person tagit, otroligt fin!

/ Ida

Kommentarer
Postat av: Carola

Vad skönt att du har det bra!

2013-03-06 @ 15:36:57
Postat av: Anonym

Jättekul att läsa att du trivs! det tar nog lite tid att komma in i en ny kultur. Men du har ju alltid chans att åka tillbaka och jobba efter studenten :)

2013-03-08 @ 08:29:32
Postat av: Lotta

Och nu vet du vem som skrev inlägget....glömde fylla i namnet!

2013-03-08 @ 08:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback