2013-03-07

Idag har det vart 40 skolelever här på Meadow Lane Riding School, fyfan säger jag bara. Otroligt kul för alla var verkligen jättetrevliga + att ALLA red, men att gå upp en timma tidigare å stressa runt tills allt var klart i ÖSREGN är inte vad jag kallar kul.
 
Alla planer kring hemresan är utstuderade och färdiga, så imorgon, kl 14.15 tar jag mitt pick å pack härifrån å drar till Kilkenny å crashar Louice's värdfamilj för att dagen därpå åka till Dublin (vilket det är omöjligt att hitta billiga hostel tillgängliga i).
 
/ Ida

Kommentarer
Postat av: Carola

Regnar det? Här har varit strålande sol senaste tiden. Men fortfarande kallt. Idag på morgonen var det termobyxor och mössa igen, -10 grader. Hoppas att ni får bra dagar i Dublin. Det ska bli så spännande att få höra mera när ni kommer hem.

2013-03-08 @ 07:42:11
Postat av: Lotta

Lite vemodigt kanske att lämna allt...och ni kommer hem till riktig vinterkyla så förbered er på att frysa, men det kanske ni har gjort på Irland också? Välkomna tillbaka till skolan. Det har varit väldigt tyst här så nu ska det bli kul att träffa er igen och att höra lite mer om hur ni haft det!

2013-03-08 @ 08:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback