stressad dag.

Började med att morgonen rullade på som vanligt tills 09.30 då Declan ringde mig akut och skrek: IT'S PRETTY WHEATER OUTSIDE AND WE ARE GOING TO HUNT. BRING IN SUNNY NOOOOOOW, I'M GOING 12.00.
Sagt och gjorde då kastade jag ut alla hästarna från skrittmaskinen, tog in sunny, borsta, tvätta, knoppa och sedan putsa all utrustning och sedan stod han där klar 11.00. Kändes ganska bra haha.
Longerade sedan Flame och Orbit. Medan jag longerade flame så red gårsungarna på sina ponnnyer på arenan samtidigt. Se framför er två 6 åringar trava runt på två min b-ponnyer ! haha såååå gulliga !!! så kommer jag där med flame på 175..
 
Ikväll så blir det att putsa all utrustning till ponnyerna samt rycka manen och tvätta svansar då de ska på minitävling på lördag med dem!
 
Flame
Orbit
 
/ Josefine

Kommentarer
Postat av: Blocher

Duktig du är Josse! :) Fler bilder fler bilder :D

2013-02-14 @ 22:39:58
URL: http://blocher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback