Packar!

Det händer inte så mycket med bloggen nu, men det är endast 6 dagar kvar innan planet lyfter!
Ganska ointressant att veta är la att jag håller på å packar medan jag försöker komma i stämning med irländsk pubmusik. För mitt eget bästa borde jag kanske börja prata lite engelska med.
 
Efter att ha pratat med rektorn, verkar det som om hon håller på att fixa våra sim-kort och mobilt internet så att vi ska fortsätta kunna uppdatera även när vi är iväg!
 
När vi väl har landat på Irländsk mark så ska vi på egen hand försöka ta oss till respektive familj! Tack och lov så har equipeople åtminstone gett oss färdbeskrivningar.
 
/Ida
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carola

Japp, allt är klart så att ni kan fortsätta uppdatera bloggen när ni är iväg. Hur det hela går till med telefoner och internet är det ju ni som kan :-). Jag hade fått läsa på lääänge. Det ska bli kul att följa bloggen när ni är iväg.

2013-02-07 @ 09:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback