Packa, packa, packa...

Ja, om någon har några tips på hur man packar för en månad i ett väldigt regnigt land får den gärna dela med sig!...
Den senaste veckan har jag packat, packat och packat. Hur jag ska få plats med allt i väskan är ett mysterium. När max vikten är 23kg på bagaget så gäller det att tänka smart, något som inte alltid är så enkelt. Jag gissar på att jag kommer få lägga mig på väskan för att lyckas dra igen dragkedjan...
Det är väl tur att man får ha 8kg i handbagage OCH en "liten damhandväska". Om det krisar så får jag väl packa över lite från resväskan till handbagaget ;)
 
 
Snart smäller det!
 
/Louice

Kommentarer
Postat av: Carola

Hoppas att ni tar kort när ni står på flygplatsen med hela packningen och lägger in här.

2013-02-07 @ 09:26:44
Postat av: Hanna

Ha så himla roligt och njut lite extra åt mig. Är så grymt ledsen att jag inte kunde följa med, men det funderar helt enkelt inte just nu. Ha det bäst och se till att hålla mig uppdaterad till 100%. åh vad jag önskar att jag kunde hängt med..

Svar: Självklart Hannibanni! :)
irlandspraktik.blogg.se

2013-02-08 @ 15:06:38
URL: http://dailyhorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback