.

Hela huset vimlar just nu av praktikanter, så ensam ska jag la inte behöva känna mig.
 
Idag blev det en väldigt trevlig dag, knappt någon mockning och så en tidig kväll.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, det händer inte så mycket för arbetet är väldigt rutinmässigt. Jag har iaf ridit ett par gånger, ena gången på Tilly (eller Tally, vem vet med dessa männsikor) och så lille Little D. Trevliga små svarta saker men jag insåg rätt snabbt att en C-ponny har jag vuxit ur för längesen.
 
Bilder har jag inte heller några att visa upp, för att någon var tillräckligt smart att glömma batterier till kameran..
 
// Ida, Hilda, Ilda or whatever my name is.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du låter på positiv Ida, trivs du inte? :(

2013-02-23 @ 21:25:41
URL: http://dailyhorses.blogg.se
Postat av: Carola

Då har både du och Louice ridit ponny igen. Jag antar att det är ganska stora kulturskillnader mellan Sverige och Irland!? Det ska bli kul att få höra era berättelser om hästhållning och ridning när ni kommer hem. Ni är inte de första jag känner som fått rida ponny på nytt.

2013-02-24 @ 14:50:51
Postat av: veronica

Hej! Hur fungerar ridskolan på Irland. Är det som här hemma? Rider man enskilt eller i grupp? Rider man en gång i veckan eller flera? Är hästarna små överlag? Så om vi hade varit i Sverige hade vi tyckt att alla rider på för små hästa. Jag är supernyfiken och få höra hur det fungera där. Tell me more.

2013-02-25 @ 08:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback