bilder från hur jag bor!

Vaknade imorse av att jag knappt kunde andas, så låg i sängen tills 16.00 då jag fick hästapstinens och gick  ut och fixade eftermidagen! Det är en otroligt fet connemara här som heter Paddy som är på "bantingsläger" som de kallar det.. så han går i skrittmaskinen två timmar varje dag. En timme på fm och en på em. Det är nästan lite synd om honom då han är hungrig jämt och hela tiden skriker efter mat, men snart ska han börja ridas på så han får gå ut och börja röra på sig mer.
 
Medan jag var sjuk så tog jag lite bilder på hur det ser ut där jag bor just nu !
 
Här har vi mitt vardagsrum ! Det är även där man går in, alltså vid draperierna. vedspisen är allting igång då det är den som håller igång värmen i stugan samt varmvattnet men det är huuuuur mysigt som helst att ständigt ha den där vedlukten runt sig!
Det lilla gråa är min tv haha! har över 200 kanaler så klagar inte.

Köket ! Där äter jag frukost varje morgon samt "my nightthé"
 
Min byrålåda i mitt sovrum samt en spegel som jag kan se mig själv genom när jag ligger i sängen.. lite läskigt kan jag allt säga att det är !
 
 
MIN SÄNG PÅ 140CM!!!!!!!! har även en värmemadrass så sängen är uppvarmd när jag ska lägga mig ;)
 
 
Toalett och dusch ! De har en sån här toalett som man måste trycka ned ett handtag för att skola ! tog ju ett bra tag innan jag förstod hur HÅRT man måste trycka ned den.....
 
Utsikten från min dörr! Det stora på vänster sida är stallet (kommer bilder annan dag) och precis bakom det så är det lite brunt och det är där som gårdsägarna bor. Precis bakom trailern till höger så är sandarenan.
 
/ Josefine

Kommentarer
Postat av: Blocher

oj hoppsan där var ju bilderna (A) ser mysigt ut!

2013-02-14 @ 22:44:18
URL: http://blocher.blogg.se
Postat av: Carola

Det ser ju helt ok ut. Hoppas att du trivs.

2013-02-15 @ 09:18:43
Postat av: Lollo

Gud vad mysigt!! :D

2013-02-15 @ 14:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback